0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0

Список новин

Сьогоднішній легпром рясніє різними проектами в одяговій, взуттєвій, текстильній галузях — виробляти в Україні нарешті стало вигідно, і малий і середній бізнес почав активно розвивати нові продукти. Тим більше, що й ринкова обстановка цьому сприяє: через економічну стагнацію, антиросійські санкції, зростання курсу долара та інші чинники низку великих іноземних операторів, які випускають простий, недорогий і якісний одяг, пішли з ринку країн колишнього СНД або скоротили свою присутність. До того ж споживач втомився від однотипної та не завжди якісної пропозиції міжнародних роздрібних мереж, що дало змогу українським підприємцям заявити про себе. З'явилися як окремі модні дизайнерські проекти, і виробництва, які прагнуть зайняти нішу індустріальних гравців. Причому нові підприємства створюються не лише у Києві, де найбільший ринок збуту в країні, а й у регіонах. Як правило, конкурентні переваги останніх — гнучкість, спроба створити унікальну та якісну продукцію за невеликі гроші, що й приваблює споживачів.


Одна з таких компаній нового типу — Sartoria uno, що базується у Полтавській області та випускає одяг під брендом Oxouno. В основі її стратегії — японська технологічність: компанію залучає досвід однієї з найбільш технологічних компаній на світовому ринку одягу — японської Uniqlo, виробництво оснащене суперсучасним японським обладнанням, а в основі ідеології бізнесу — японська філософія: «якість плюс працьовитість».


На сьогоднішній день Sartoria uno створює базові речі – нижній та верхній трикотаж, від трусів та термобілизни до спортивних костюмів. Вона не намагається конкурувати за ціною з турецькими і китайськими фабриками, а на чільне місце ставить якість. У компанії розповідають, що не винаходять велосипед, а збирають найкращі технології з усього світу. Дивляться на найкращі зразки, доопрацьовують їх та в результаті пропонують покупцям товар європейської якості за прийнятними цінами.


Сьогоднішні амбіції бренду Oxouno, незважаючи на його лише дворічну історію, високі стати лідерами ринку домашнього одягу в середньому ціновому сегменті. «Ми плануємо збудувати велику компанію. Для цього створили команду, всю інфраструктуру, яка потрібна для організації виробництва, від розкрою до складів. Причому ми бачимо, що питання масштабування не вимагатиме великих витрат. Нам достатньо додати швачок, і ми за короткий термін можемо кратно наростити виробництво. Ми йдемо від продажів і зі збільшенням попиту не бачимо меж свого зростання», — упевнений засновник Sartoria uno Олексій Єдуш.


Captcha